Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy

Jeśli kamera nie działa

informacja lotniskowa 801 066 808

Z telefonów komórkowych +48 525 673 531 Koszt połączenia wg. stawek operatora sieci

Jeśli kamera nie działa

Jeśli dana kamera wyświetla piksele, niewyraźny obraz bądź czarny prostokąt (brak obrazu), wykonaj poniższe czynności. Problemy wynikają przeważnie z przeglądarki Google Chrome i ustawień wtyczki Adobe Flash. Jeżeli poniższe rady nie pomogą, spróbuj przetestować kamery na innej przeglądarce (Firefox, Safari, Internet Explorer/Edge, Opera) lub na innym komputerze.

Co należy zrobić:

  1. Wyłącz odtwarzanie materiału video z kamery.
  2. Naciśnij prawy przycisk na okienko z wyświetlanym video tak, aby wyskoczyło menu ustawień wtyczki Adobe Flash Player. Następnie kliknij w „Ustawienia”.
  3. Pojawi się okienko ustawień Adobe Flash Player. Wybierz zakładkę „Wyświetlacz” i wyłącz/odznacz opcję „Włącz przyspieszenie sprzętowe”, która jest domyślnie włączona i powoduje problemy.
  4. Kliknij „Zamknij”, aby potwierdzić zmianę ustawień.
  5. Po tej operacji należy zrestartować przeglądarkę.

Użytkownicy Mac OS powinni obniżyć zabezpieczenia firewall'a.