Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy

RYANAIR WPROWADZA WIĘCEJ ULEPSZEŃ W OBSŁUDZE PASAŻERA

informacja lotniskowa 801 066 808

Z telefonów komórkowych +48 525 673 531 Koszt połączenia wg. stawek operatora sieci

Archiwum:  2017  |  2016  |  2015  |  2014  |  2013  |  2012  |  2011  |  2010  |  2009  |  2008  |  2007  |  2006  |  2005  |  2004  |  2003  |  2002

RYANAIR WPROWADZA WIĘCEJ ULEPSZEŃ W OBSŁUDZE PASAŻERA

NIŻSZA OPŁATA ZA BAGAŻ NADAWANY NA LOTNISKU DLA WSZYSTKICH PASAŻERÓW

Niskokosztowa linia Ryanair dziś (3 stycznia) potwierdził, że od niedzieli zostanie obniżona standardowa opłata za bagaż nadawany na lotnisku z €60/£60 do €30/£30, także z €60/£60 do €50/£50 za bagaż nadawany przy bramce, wejścia na pokład.

To jest najnowsza inicjatywa Ryanair celem poprawy obsługi pasażera, w następstwie:

• Uruchomienia nowej strony internetowej Ryanair.com (z 17 do 5 kliknięć podczas rezerwacji)
• 24 godzinnego okresu ochronnego (korygujący ewentualne błędy w rezerwacji)
• “Ciche loty” (przed godz. 8:00 i po 21:00)
• Wprowadzenia drugiej darmowej torby podręcznej
• Zmniejszenia opłaty za ponowny wydruk karty pokładowej i nabagaż
• Numerowania miejsc na wszystkich lotach od 1 lutego
• Uruchomienie „My Ryanair” - systemu rejestracji pasażerów

Również opracowywane są nowe produkty dla firm i rodzin wraz z nową aplikacją mobilną, udostępnieniem strony internetowej dostosowanej dla poszczególnych państw oraz stroną internetową dostosowaną do telefonów komórkowych. Wprowadzone zmiany przez Ryanair, mają na celu poprawić komfort podróży naszych 81 mln pasażerów.


Katarzyna Gaborec z Ryanair powiedziała:

“Ryanair stale dąży do poprawy doświadczenia podróży naszych pasażerów i jesteśmy bardzo podekscytowani zachodzącymi ulepszeniami obsługi klienta. Uważnie słuchamy i reagujemy na uwagi naszych pasażerów, tak aby mogli nadal liczyć na niskie ceny biletów i punktualne loty, a jednocześnie cieszyć się z obniżonej opłaty za bagaż nadawany na lotnisku, możliwości wniesienia na pokład samolotu drugiej darmowej małej torby, obniżonej opłaty za wydrukowanie karty pokładowej dla tych, którzy odprawili się online, wraz wcześniej wprowadzonymi zamianami łatwiejszego dostępu do strony, 24 godzinnym okresem ochronnym i cichych lotów oraz z dalszych ulepszeń, które będą wdrażane w ciągu najbliższych miesięcy.