Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy

Executive lounge

informacja lotniskowa 801 066 808

Z telefonów komórkowych +48 525 673 531 Koszt połączenia wg. stawek operatora sieci

Komfort i prestiż

W obrębie sali odlotów  na I piętrze znajduje się Executive Lounge. Pasażerowie mogą oczekiwać na odlot samolotu w komfortowym salonie oraz kameralnej atmosferze.

Wysoki standard usług świadczonych w Executive Lounge przygotowano dla uczestników programów lojalnościowych oraz innych wyselekcjonowanych pasażerów. Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy oferuje również możliwość korzystania z salonu indywidualnym odbiorcom.

Nowoczesna aranżacja wnętrza, klimatyzacja, wygodne skórzane fotele, miła i profesjonalna obsługa, obficie zaopatrzony bar oraz możliwość lektury prasy polskiej i zagranicznej. To wszystko sprzyja spokojnemu i przyjemnemu wypoczynkowi, podczas którego można ugasić pragnienie i przekąsić coś wyśmienitego oglądając telewizję lub korzystając z darmowego Wi-Fi

Aby zdobyć kartę uprawniającą do korzystania z usług salonu Executive Lounge prosimy o kontakt pod nr telefonu:
058 348 11 45, albo o skorzystanie z  formularza kontaktowego .
 Kto może korzystać z salonu Executive Lounge w Porcie Lotniczym Gdańsk im. Lecha Wałęsy?
  1. Posiadacze kart Priority Pass z osobami towarzyszącymi.*
  2. Posiadacze kart Wexas z osobami towarzyszącymi.*
  3. Posiadacze kart Dragon Pass wraz z osobami towarzyszącymi.*
  4. Posiadacze kart HON Circle wraz z osobami towarzyszącymi, na rejsach przewoźników Star Alliance.*
  5. Posiadacze Złotych Kart Star Alliance wraz z jedną osobą towarzyszącą, na rejsach przewoźników Star Alliance.*
  6. Pasażerowie podróżujący w klasie biznes liniami lotniczymi LOT, Lufthansa, bez osób towarzyszących.
  7. Pasażerowie posiadający zaproszenia LOT do Executive Lounge na rejsy LOT.
  8. Pasażerowie, którzy zawarli odpowiednie umowy z zarządzającym salonem – Portem Lotniczym Gdańsk Sp. z o.o.
  9. Posiadacze kart Korzyści i Przywileje wydanej przez Bank Handlowy w Warszawie S.A.*.
  10. Pasażerowie posiadający złotą kartę SASu (EBG) lub innej linii lotniczej należącej do Star Alliance.*
  11. Posiadacze karty Pandion SASu (EBP).*
  12. Pasażerowie podróżujący w klasie SAS PLUS
  13. Posiadacze Kart Diners Club.*

* - kartę należy posiadać przy sobie.


Uwaga!

Od dnia 15.03.2015r. możliwe jest wykupienie usługi skorzystania z salonu Executive Lounge. Płatności dokonać można na miejscu, kartą płatniczą.

Możliwe jest dokonywanie płatności za pomocą karty kredytowej, na miejscu, w salonie Executive Lounge.

Uwaga!

Uprawnienia do korzystania z salonu Executive Lounge przez pasażerów linii lotniczych PLL LOT**, Lufthansa, SAS oraz airberlin regulowane są bezpośrednio przez te linie lotnicze.

** - zasady korzystania z salonu Executive Lounge dla pasażerów PLL LOT - załącznik.

Uprawnieni pasażerowie linii lotniczych airberlin:


Salon otwarty jest codziennie od 5.00 do 21.00

Przypominamy, że zgodnie z zasadami programu Miles and More posiadacze Srebrnych Kart programu Miles and More Star Alliance, nie mają przywileju korzystania z salonu Executive Lounge na rejsach liniami SAS, Lufthansy oraz LOT-u.

Zasady wstępu pasażerów podróżującym samolotami PLL LOT (pobierz.pdf)

W zwiazku z przejęciem przez PLL LOT S.A. od dnia 01 czerwca 2009 operacji charterowych uprzejmie informujemy, że PLL LOT zdecydowały się udostępnić Executive Lounge pasażerom podróżującym rejsami czarterowymi LOT na podobnych zasadach jakie obowiązują pasażerów podróżujących samolotami rejsowymi.

Oferta ta jest jednak ograniczona i skierowana tylko do pasażerów z kartą Star Alliance Gold. Pasażerowie z kartą FTL nie będą mogli skorzystać z tego przywileju. Warunkiem skorzystania z lounge dla pasażerów podróżujących rejsami czarterowymi LOT jest okazanie w Lounge ważnej karty Star Alliance Gold (w tym SENATOR i HON) oraz karty pokładowej (boardingu) na rejs czarterowy LOT o numerach LO 6XXX lub LO7XXX.

Ważna informacja!

Od dnia 31 marca 2014 linie lotnicze TAM(JJ) i US Airways (US) nie są członkami sojuszu Star Alliance.

Od tej daty pasażerowie JJ i US nie są upoważnieni do korzystania z przywilejów Star Alliance Gold i Star Alliance Silver m.in.: priorytetowy check-in, priorytetowy bagaż, wejście do executive lounge czy priorytetowy boarding. Jednakże ze względu na niewielkie opóźnienie w aktualizacji bazy danych klientów priorytetowych sojuszu Star Alliance, karty pokładowe 10 członków sojusz (AC, CA, ET, LX, NH, NZ, OZ, SN, TK, UA), mogą nadal pokazywać informacje JJ*G lub US*G przez kolejne 1-2 dni.er