Gdańsk 2 °C
  • Pomoc dla niepełnosprawnych
  • kontrast Kontrast
    Change language Sprache ändern изменить язык Zmień język

    Norwegian najlepszy dla biznesu

    2007-11-15, 00:00

    Norwegian Air Shuttle, czołowa europejska i największa skandynawska tania linia lotnicza, umacnia pozycję najlepszej taniej linii lotniczej dla biznesu, wprowadzając na wszystkich połączeniach z Polski nowy produkt dla pasażerów podróżujących służbowo, bilet biznesowy w ekonomicznej cenie.

    Tanio, wygodnie i punktualnie

    Bilet w taryfie elastycznej (full flex) to propozycja skierowana przede wszystkim, ale nie tylko, do pasażerów podróżujących służbowo. Również do tych wszystkich, którzy  muszą często zmieniać  datę lub trasę podróży, a czasami z niej rezygnować na rzecz kogoś innego. Taryfa full flex pozwala bowiem na nieograniczoną liczbę zmian w bilecie, także na zmianę nazwiska pasażera, bez dodatkowych kosztów. Opłata za bilet full flex pobierana jest tuż przed odlotem  z karty kredytowej wprowadzonej  do rezerwacji. Pasażer lub obsługujące go biuro może założyć rezerwacje oraz dokonać wszelkich zmian w bilecie  na stronie internetowej lub w Centrum Obsługi Klientów, najpóźniej na dwie godziny przed odlotem.

    Nowa oferta Norwegian jest zdecydowanie tańsza od porównywalnych ofert konkurencji., na przykład na trasie z Warszawy do Monachium taki bilet kosztuje 981 PLN (łącznie z wszystkimi opłatami i podatkami lotniskowymi), podczas gdy analogiczny bilet u konkurencji nie mniej niż 2250 PLN (klasa ekonomiczna, bilet bez restrykcji).

    Bilet full flex Norwegiana  z Gdańska do Oslo  kosztuje 1420 PLN ze wszystkimi opłatami, podobne bilety konkurencji  co najmniej 2095 PLN.

    Firmom oraz instytucjom, które kupują większą liczbę biletów full flex Norwegian udziela zniżek i rabatów. Ze zniżek mogą również korzystać biura podróży obsługujące ruch korporacyjny . 

    Taryfa full flex to dodatkowy ważny atut Norwegiana w walce o pasażerów podróżujących służbowo.  Klienci korporacyjni doceniają również to, że:

    1) latamy na główne lotniska (w większości te same, jak tradycyjne linie - Gardemoen w Oslo, Arlanda w Sztokholmie, Fiumicino w Rzymie, Orly w Paryżu, Kastrup w Kopenhadze, MUC w Monachium.  To różni Norwegian od Ryanaira czy naśladującego go Wizzaira, latających np. do Torp zamiast do Oslo, do Skavsta zamiast do Sztokholmu, do Malmo zamiast do Koepnahgi, do Beauvais zamiast do Paryża, na Ciampino zamiast na Fiumicino w Rzymie)
    2) latamy z częstotliwością minimum 3 razy w tygodniu, a na wielu trasach dwa razy dziennie,
    3) jako pierwsi i do niedawna jedyni dystrybuujemy wszystkie taryfy (również najniższe) przez GDS Amadeus (największy w Europie i Polsce Globalny System Rezerwacyjny), co jest bardzo ważne dla ruchu służbowego generowanego przez duże firmy, z reguły obsługiwane przez duże biura typu American Express Travel, Orbis, BTI,
    4) mamy najwyższy w Europie limit bagażu podręcznego 15 kg (podniesiony na początku roku) i najwyższy limit bagażu głównego (40 kg),
    5) jako pierwsi wśród low-costów wprowadziliśmy własną kartę kredytową, emitowaną przez Norwegian Bank (głównym udziałowcem jest linia Norwegian), przy pomocy której można płacić za bilety Norwegian (zniżka w zależności od taryfy od kilku do ponad 20%), a także dokonywać zakupów w dużej liczbie punktów usługowych.

    Ewentualne pytania dotyczące linii Norwegian Air Shuttle prosimy kierować do:

    Pani Anne Grete Ellingsen, Dyrektora ds. Informacji, Norwegian Air Shuttle, anne.grete.ellingsen@norwegian.no, tel. +47 91 53 70 79

    Pana Jarosława Święckiego, Dyrektora Generalnego Norwegian Air Shuttle Sp. z o.o. Polska, jaroslaw.swiecki@norwegian.no, tel. +48 22 576 44 77

    Pana Marka Sławatyńca, Doradcy ds. PR na Polskę, Norwegian Air Shuttle c/o Aviareps Poland, mslawatyniec@aviareps.com , tel. +48 22 632 32 05

    Norwegian jest czołową europejską tanią linią lotniczą, która rozpoczęła rejsy 1 września 2002 na czterech trasach krajowych sześcioma samolotami Boeing 737-300. Firma zadebiutowała na giełdzie w Oslo w grudniu 2003. Obecnie flota Norwegian obejmuje 24 samoloty typu Boeing 737-300 oraz 8 MD80 (FlyNordic), a w latach 2008-2010 zostanie uzupełniona o 53 samoloty Boeing 737-800. Norwegian lata na 11 trasach krajowych oraz 111 międzynarodowych, w sumie do 75 portów. Linia posiada 6 baz: w Norwegii, Szwecji i Polsce. Oferuje połączenia z Warszawy do Oslo i Oslo Rygge (od 14 marca 2008r.), Bergen, Stavanger, Birmingham, Paryża, Monachium, Sztokholmu, Kopenhagi, Rzymu, Aten, Salzburga, Malagi i Alicante, z Krakowa do Oslo i Sztokholmu, ze Szczecina do Oslo (od 18 lutego 2008 r. do Oslo Rygge) oraz z Gdańska do Oslo. Norwegian oferuje również połączenia z Polski przez Oslo do Bodø, Trondheim, Stavanger i Tromsø.

    Zobacz najnowsze