Gdańsk 4 °C
  • Pomoc dla niepełnosprawnych
  • kontrast Kontrast
    Change language Sprache ändern изменить язык Zmień język

    Biuro Zagubionego Bagażu

    Pasażer w przypadku braku bagażu (bagaż nie doleciał razem z Pasażerem) powinien okazać Agentowi, który obsługuje reklamacje bagażowe:

    • karty pokładowe z podróży, którą odbył Pasażer
    • wywieszkę (bądź wywieszki) bagażowe – jako potwierdzenie, że bagaż był odprawiony przez Pasażera

    Agent zada Pasażerowi kilka standardowych pytań, mających na celu identyfikację bagażu (w efekcie jego szybsze zlokalizowanie):

    • typ bagażu,
    • kolor bagażu,
    • marka bagażu,
    • czy bagaż był oznakowany w dodatkowy sposób (dodatkowa wywieszka z imieniem i nazwiskiem, charakterystyczne dodatki).

    Agent może również zadać pytanie odnośnie zawartości bagażu.
    W przypadku gdy z bagażu zerwie się wywieszka bagażowa naklejana przy odprawie bagażowo-biletowej, porównanie zawartości jest jedną z podstawowych czynności mających na celu odnalezienie bagażu.

    Inne niezbędne informacje:

    • adres dowozu bagażu (pragniemy zaznaczyć, iż nie wszystkie linie lotnicze dowożą bagaż do Pasażera),
    • nr biletu Pasażera,
    • dane kontaktowe.

    Pasażer po złożeniu reklamacji otrzymuje również potwierdzenie tzw. PIR (Property Irregularity Report) na którym znajduje się między innymi numerem sprawy oraz numerem kontaktowym do Sekcji Reklamacji Bagażowych.
    Niektóre linie lotnicze posiadają również specjalne listy z przeprosinami dla Pasażerów, które są wręczane przez Agenta Reklamacji Bagażowych po złożeniu reklamacji.

    W Porcie Lotniczym Gdańsk biura Sekcji Reklamacji Bagażowych znajdują się na hali przylotów. Kontakt z naszym biurem dla osób z zewnątrz jest umożliwiony za pomocą aparatu telefonicznego umieszczonego na ścianie, którego słuchawka po podniesieniu automatycznie dzwoni do naszego biura. Biuro znajdują się po prawej stronie wyjścia z hali przylotów na strefie ogólnodostępnej Terminala.

    Bardzo ważne jest, aby w razie jakichkolwiek kłopotów z bagażem (uszkodzenie/brak bagażu czy braki w zawartości) od razu udać się do biura Sekcji Reklamacji Bagażowych (przed opuszczeniem lotniska).

    Biuro Zagubionego Bagażu - Welcome Airport Services
    ul.Słowackiego 210A (Terminal T-2)
    tel. +48 734 102 688
    email: ll.gdn@welcome-as.pl
    rejsy: Finnair, KLM, Lufthansa, Swiss, SAS, Norwegian, Eurowings, Ryanair, Buzz, Wizz Air, Onur Air, Sun Express, Smartwings, Freebird, Pegasus, Blue Panorama

    Biuro Zagubionego Bagażu - LS Airport Services
    ul. Słowackiego 210A (Terminal T-2)
    tel. +48 885 680 346
    email: LLGdansk@lsas.aero
    rejsy: PLL LOT, EnterAir, SkyExpress, Nouvelair, Corendon Airlines, Wideroe

     

     

    Biuro Rzeczy Znalezionych Portu Lotniczego Gdańsk

    Do Biura Rzeczy Znalezionych Portu Lotniczego Gdańsk przekazywane są przedmioty znalezione na terenie Portu Lotniczego Gdańsk, w tym rzeczy pozostawione w terminalach pasażerskich lub podczas kontroli bezpieczeństwa. Przedmioty nieodebrane są przekazywane do Biura Rzeczy Znalezionych Urzędu Miejskiego w Gdańsku, ul.Wyspiańskiego 9a.

    BIURO RZECZY ZNALEZIONYCH PORTU LOTNICZEGO GDAŃSK OBSŁUGIWANE PRZEZ FIRMĘ FERIER 
    UL.SŁOWACKIEGO 204 (budynek CARGO, wejście z prawej strony budynku)

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek 13:00 – 16:00
    Środa 13:00 – 16:00
    Czwartek 13:00 – 16:00

    email: Lost&found@ferier.pl
    TEL. +48 734 828 144
    Mobile: +48 734 828 144 (telefon czynny od poniedziałku do piątku od 10:00 do 20:00)

     

     

    Usługa "Wróć do mnie"

     

    Ulotka informacyjna usługi wróć do mnie